Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Landslaget - 3 juli 2012 08:45

Tyvärr så bloggade jag inget under tiden vi var i Jämijärvi på Nordic Precision Flying Championchip (NM). Det var en intressant tillställning med en havt sönder stressad tävlingsledare/banläggare som tyckte att det var för lite jobb för att delegera. Det medförde att ett antal misstag hade gjorts som i sin tur medförde att data killarna fick jobba en hel natta för att få ordning på tidkontroller. Vi från Sverige som känner PFCM programmet bättre fick ställa upp med support.


Själv var jag där i egenskap an jury och satt en hel del av tiden i sekretareate som datasupport. Innan datakillarna for hem så fick jag databasen för att dra ut resultat till Er, men tyvärr blev det inte den slutgiltiga databasen utan en tidigare backup som jag fick. Jag väntar nu på den rätta databasen, när jag fått den kommer även ni att få resultatet.

Av Landslaget - 3 juli 2012 08:38

Hej alla som gillar Motorflygsport

Jag har nu utvecklack bloggen för att gälla all typer av motorflygtävlingar jag är på, det är därför jag har ändrat namnet till PFC-Sweden. Eftersom jag oftas är på Presicionsflyg tävlingar så blev namnet PFC-Sweden.

Bloggen kommer att ha flera kategorier så att det skall gå lättare att hitta till rätt tävling.

Skapa flashcards